close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזרונים אורטופדיים

מערכת שורשכב סיוון, תשעה09/06/2015

מזרונים אורטופדיים הם ללא ספק נותנים חווית שינה טובה יותר, אשר בסופו של דבר משפיעה על איכות שינה

תגיות:
יח"צ האתר
חדר השינה הוא המקום בו אנשים רבים משקיעים את מיטב כספם על מנת לקבל את הנוחות המקסימלית, הרי בסוף כל יום עבודה עמוס וגדוש משימות, כל אחד רוצה להגיע לביתו ולהיכנס לחדר שינה נעים ומרגיע ולהישכב על מזרון איכותי ונעים. מזרונים אורטופדיים הם ללא ספק נותנים חווית שינה טובה יותר, אשר בסופו של דבר משפיעה על איכות שינה, ואיכות שינה משפיעה באופן ישיר על תפקוד היום יום.

כיצד בוחרים מזרון איכותי?
בחירת מזרונים אורטופדים לכל מיטה בבית, צריכה להיות בחירה קפדנית ואיכותית, הרי לא כל יום רוכשים מזרון, לכן כדאי שלא להקל ראש בעת הבחירה. לעיתים החיפוש נמשך מספר שבועות בהם הנכם בודקים פרמטרים שונים אודות המזרון.  בעת הבחירה חשוב לשים לב למספר פרמטרים כמו - איכות המזרון, מחירים, חוזק המזרון, נוחות, עמידותו לאורך שנים, דגמים שונים, גודל מתאים ועוד.  בכל מקרה בעת הבחירה יש לבדוק היטב את פרמטרים אלו, והחשוב מכל הוא –לבחור מזרונים אורטופדיים שהיצרנים מעניקים עליהם תעודת אחריות לפחות של 8-10 שנים, שזאת התקופה שבדרך כלל מזרונים אמורים לשמור על החוזק והיציבות שלהם. בחירה מדויקת של פרמטרים אלו, תבטיח לכם איכות שינה טובה יותר ושקט נפשי לטווח אורך.

כיצד בודקים את איכות המזרון?
חשוב לדעת טרם הבחירה כי – רמת האיכות של מזרונים מכל סוג או מזרונים אורטופדיים, אינה נקבעת לפי רמת הקושי שלהם, אלה רמת הקושי היא על פי נוחות של כל אחד ואחת, יש לשים לב לדרגת החוזק של המזרון, זאת אומרת, אם בשכיבה עליו לאחר כמה דקות הוא אכן חוזר למצב הרגיל שלו.פרמטר זה, הוא זה שקובע אם אכן מדובר במזרון איכותי. כיום מזרונים אורטופדיים נעשו פופולריים ומבוקשים ביותר, וזאת עקב התמיכה השווה והטובה שהם נותנים לכל הגוף בעת השינה עליהם, שהרי מזרון חייב לתת תמיכה שווה לכל אזורי הגוף ובמיוחד לגב.

בחרתם מזרון איכותי, מה עכשיו?
לרוב אנשים בוחרים קודם את המזרון ולאחר מכן את המיטה. לאחר בחירת מזרון, עליכם לרכוש מיטה מתאימה שתכיל היטב את המזרון  ותחזיק אותו היטב. בשוק קיימים סוגים רבים של חדרי שינה הכוללים סטים של שידות וטואלט וגם מראה. תוכלו בקלות למצוא את הדגם האהוב עליכם ולשלבו עם המזרון. מעבר לכך, לאחר בחירת מזרון איכותי, מומלץ לרכוש כיסוי למזרון איכותי שיגן עליו מפני חדירת נוזלים, אבק ולכלוכים, מגן זה יבטיח לכם את עמידות המזרון לאורך שנים רבות.

בחירת מצעים מתאימים
כאשר הנכם בוחרים מצעים למזרון, עליכם לוודא את מידות המזרון ולרכוש מצעים התואמים למידותיו. בכל מקרה מומלץ לבחור במצעים איכותיים בעלי גומיות חזקות שיאחזו היטב את המזרון כך תוכלו לזכות בשינה איכותית ונעימה לאורך כל הלילה על המזרון המפנק.

המאמר מוגש מטעם פורטל מזרונים http://www.bini.co.il/ Bini   

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה